inofolic 3.kutudayım ultrasonda pcos görünütüsü var adetlerim düzenliydi hala düzenli şükü r ama 1 yıl oldu olmuyor hala haziranda hsg çekildi tüplerimde açık . dr 3 ay rutine bırakalım daha sonra aşılamaya başlayalım dedi . inofolic ile hamile kalan var mı pembe kutu şase?