Bsyt
Deletedmom_297 sizin dediğiniz değerler evde ölçüm yapıldığında öyle olmalı 75gr şeker yüklemesinde açlık 92 altı 1.saat 180 2.saat 153 sizin açlık biraz yüksek çıkmış sıkıntı olmayacak şekilde dikkat edin yine de karbonhidrat ve şekerden uzak durun geceleri çok aç yatmayın benimde açlık ve 2saat normaldi sadece 1.saat yüksek çıkmıştı