Ben 11. Haftamdayım benimde başından beri böyle en son acilde 7.6 ölçüldü 3 saat yattım yine yükselmedi. Ama ben çok kusuyorum doktor onunla ve sıcakla alakalı diyor hic bir sey yapamıyorum sürekli yatıyorum kalktığım an deli gibi başım dönüyor kendi doktorum yüksek tansiyon riskli düşük icin yapacak bir sey yok bol bol dinlen dedi