Zezeyyuu Kızlar ikinci çocuğa 1500 olan yardıma başvurmuştum onaylanmış hangi bankadan çekiliyor Google den baktım bulamadım atm den çekiliyor mu bankaya gitmek şart mı ve hangi banka bilgisi olan yardımcı olabilir mi
deletedmom43191 Zezeyyuu kimligin ile halkbank gidiyosun sira alip vezneden aliyosun parayi hesap acilip kartla cekilmiyo atmden cekilmiyo nasil bi sistemse her ay sira beklicez
deletedmom43191 ValideSultan ptt den alinmiyo bankanin havuzuna dusuyor para kimlik numarasiyla yatiyo
deletedmom43191 cansu_saydam23 evet dogum yaptiktan sonra bebegin ismi ve kimlik numarasiyla basvuru yapiliyo
HumaBetul342 deletedmom43191 peki e devletten şahsa yatan para kısmında gözükür mü? Ona göre eğer gözüküyorsa hesabımıza aktarabiliriz Ben henüz 2.cocugumu dogurmadim ama dogumdan sonra gidicekm ve onaylanana kadar ben yurt dışına gitmiş olucam parayı cekemiycem ancak bu şekilde hesaba atabiliyorsak yapabilirim
Biranneikibebe Merhaba bende başvuru yapmıştım sadece onaylandı diye yazıyor paranın yatıp yatmadığını nasıl öğreneceğiz bilgisi olan varsa paylabilir mi