Bebeğim anne sütüyle beraber mama takviyesi de alıyor çok fazla gaz problemi yaşıyoruz gaz damlalari kullanıyoruz mamaya veya süte zeytinyagi ekliyorum sıcak duşları aldiriyorum kiraz çekirdekleri var onları işitip karnına koyuyorum gaz masajları yapıyorum fakat hiçbir şey işe yaramıyor. Bu gaz problemi için sizler nemer yaptınız kızlar. Bebeğim çok zorda. Ikındığı için yediği herseyide kusuyor ve reflüsüde var üstüne. Kilo kahnedecek diye korkuyorum. 3 gündür böyle. Hipp in keçi sütlü maması varmıs o daha az gaz yapıyormus. Kullanamız varmı