ayaz75 Merhaba arkadaşlar 38+4 haftalık hamileyim hiç sancı falan yok. Sadece dün 3 saat süren kasılmam oldu.(onunda ev işi yapmaktan kaynaklandigini düşünüyorum). Normal mi ? Ilk hamileligim sabırsızlanıyorum galiba ama bisey bilmeden beklemekte çok sıkıcı.
Seyma95 ayaz75 aynen öyle ya 38+2yiz bizde dün gündüz 3den gece yatana kadar karnımda kasıklarıma ağrı vardı uyuynca geçti mışıl mışıl uyumuşum 😂 halbuki doğurcam sanmştm beni kandırdı oğluşm😂😍