Merhaba kızlar bu postu kucağımda bebişimle 13. Günümüzde yazıyorum belki hatırlayanlar olur 13 ağustosta sancılarım başlamıştı 39+2 birkaç post açmıştım yalancı sancı mı diye değilmiş🤣 13 ağustos sabahı arada giren sancılarla başladı doğum sürecim o gün o sancılarla cam dahi sildim gece olduğunda sancılarımın düzenleşmesiyle ufaktan korku başladı o gün öğlen randevum olmasına rağmen geceyi atlatır atlatmaz kendimi hastanede buldum 1 cm açılmayla eve döndüm tabi evde açılmamı ilerletmeye çalıştım activation labor egzersizi ve bol squat yaptım hurma yedim o gün sancılarım devam etti ta ki gece 1 de suyum gelene kadar suyumun gelmesiyle hastaneye gittik yatışım yapıldı ancak açılmam yavaş ilerliyordu sabaha kadar 3 4 cm ancak olmuştu 5 cm olduğunda dayanamayıp epidural yaptırdım 2 gece uykusuzluk ve sancılar üzerine dayanma gücüm çok azalmıştı epidural almamla açılmam birden 8 cm e çıktı ancak olay bundan sonra patlıyor epiduralin etkisi yaklaşık 2 saat sürdü daha sonra artan sancılarımla ikinci doz için yalvardım resmen saatlerce açılmam 8cm de kaldı ikinci dozunda etkisi geçti hala 8cmdeyim bebeğin kafası yeterince inmedi daha sonra suni sancı sürecim başladı yaklaşık 4 5 saat sonunda 10 cm e ulaştık bebişin kafası aşağıya indi ıkınırken kakamı yapmamla beni doğumhaneye aldılar 15 dakika süren doğumhane süreci ardından 20.27 de akşam ezanıyla güzel kızımı kucağıma aldım şükürler olsun Lokman hekim Kurtköy hastanesinde doğum yaptım hastaneden memnun kaldım ben 8cm açıklıkla sezaryen diye yalvarırken neyse ki doktorum süreci çok güzel ilerletti ve normal doğumla kızımı kucağıma aldım ebelerin hemşirelerin ilgisi çok güzeldi sürekli ilgilendiler (ikinci epudurali oyalayıp geç getirdiklerinde içimden sövüyordum meğerse bir sebebi varmış) Herşeye rağmen evladınızı kucağınıza aldığınızda hepsini unutuyorsunuz geriye bebeğinizle geçireceğiniz güzel günler ve ne kadar güçlü olduğunuzu hatırlayacağınız bir doğum anınız kalıyor🌸 Tüm bebiş bekleyenler sağlıkla kolaylıkla kucaklarına alsınlar inşallah🤍 EPİDURAL PİŞMANLIKTIR (Doğumdan sonra 10 gün belim sırtım ağrıdı)