senasln benm kayınvalidem koydurtmuyo ismini eşimde koymam diyo ama 31+4 olduk hala bi ismi yok bizimde bulduklarıma tıpkı size yapılan yorumlardan yapıldı başkalarınn önerdikleride benm içime sinmiyo benm bulduklarıma kötü yorumlardan yapıldığı için Bnfe koymam istemiyorum hala bi ismi yok kızımın ismi olmadığı içinde kapı süsü hediyelik eşyaları çikolatasını yaptıramadm daha off Allah yardımcımız olsun