kızlar benim abdest almak dışında yapmam gereken başka bir şey var mıdır? reglim dün tamamen bitti. Et ve süt ürünlerini yemiyorum 2 gündür. Ama sigara içiyorum tabii
şuan için sırtıma yapacağını söyledi yapacak olan abla. Part part mı oluyor mu? :(
okumam gereken dualar var mıdır? haftasonu da ovülasyon dönemime giriyorum allahım inşalalh bununla bize nasip eder.