Kızlar uygulamaya göre 4+5 haftalık hamileyim 3 tane test yaptım 3 u de koyu çıktı daha doktora gitmedim aşırı uyku halim halsizlik var arada kaşık ağrılarım oluyor ama şiddetli değil geliyor gidiyor bide çok akıntım olmuyor normal mi keseyi ne zaman görünür , bide pazar tatile gidicez deniz e havuza girmem de sakınca olur mu kızımla girmek zorundayım mecbur 😆