Prensesdiana Kızlar şuan 40+4 haftalık hamileyim sancım vs yok 41+haftada suni sancıyla doğumu başlatacaklar korkuyorum bu haftalarda doğum yapanlar tecrübelerini yazabilir mi
ddefnos Prensesdiana 41 haftada sezeryan olmak zorunda kaldım bebek tersti dönmedi ve kanala inmedi suni sancı bile denemedi doktorum ters olduğu için bide kilosu yüksek oluyor bu haftalarda saglikla kavusun inşallah
Esseraa22 @Prensesdiana 41+3 haftalık suniyle doğurdum sancı açıklık hicbirsey olmadan inşallah 41 haftyaa kadar biraz da olsa sanciniz olur acikliginiz olur hiçbiri olmadan biraz daha zorluyor
Prensesdiana @Esseraa22 bende kendi sancımla doğurmak istiyordum ama yok inşallah kolay geçer teşekkür ederim ☺️
Prensesdiana @ddefnos bebeğim kanalda ama yurtdışında yaşadığım için sezaryen doğumu istesem de yapmıyolar inşallah teşekkür ederim ☺️