seynepon Canım kızlar💐 bugün transfer gününü sayarsam 4. Günüm 5. Gün çift embriyo transferi oldum. Siz en erken ne zaman gebelik testinde öğrendiniz? Kanı ne zaman verdiniz ve kaç değer ile gebeliği öğrendiniz belirtilerini nelerdi😇💐
Tufu2 seynepon ben dayanamayıp 6. Günde vermiştim tek 5. Gün embriyosu 59 ile öğrenmiştim Allah emeklerimizi boşa cıkarmasın güzelce tutunurlar inşAllah 🥹🤲🏻❤️❤️❤️
Simsimsem seynepon 5.gün çift embriyo transferi☺️ 10.gün kan testi verdim öncesinde kaset test bile yapmadım. 450 ile öğrendim, iki gün sonra 950ydi. Çok şükür🙏🙏 hiç belirtim olmadı
ybs00 october october merhaba benimde transferim 6. Günü 28 çıktı 9. Gün 40 böyle yaşayan oldu mu aranızda
october ybs00 artış biraz düşük iki günde bir iki kat olması beklenir ama takibe devam toparlayadabilir
happymom28 Simsimsem Simsimsem İlk kez mi yaptırdınız acaba ilk seferde ikiz tüp bebek yapıyorlar mı?
S-nur1 6.gün test yaptım pozitif çıkmıştı 10.gün kanda beta 610 ile öğrendim 2.denememdi açıkçası hiç de belirtim olmadı benim gebeliğimde de ilk trimestırda öyle gebelik belirtileri yaşamadım şimdi 29.haftamız bitecek darısı size olsun💖👼🏻
btl194 seynepon ben 13.gunu vermiştim bir önceki denemem kimyasal olduğu için öyle niyet ettim olabildiğince geç vereceğim yüksek değer görmek istiyorum diye 2779 idi değerim
Kukoss Tek embriyo 6. Gun 70 ile ogrendim bende hem idrarda hem kanda cikmisti o gun , 12. Gun test verme gunumdu 792 ile netlesti :)