Merhaba kızlar 10+4 haftalığım bu sabah uyandığımda göğüslerim yumuşacıktı ağrı falan da yoktu 1 haftadır zaten mide bulantım falan da tamamen geçti uyku halim falan da kalmadı hamile gibi hissetmiyorum kendimi bunları yaşayan var mı kontrole gitmeli miyim?