gizemgul_1 canan720_ idrar yolu enf. kaşıntı vs hiçbir şey yok değil mi? bende merak ediyorum normal herhalde 🤔
ddefnos canan720_ yeşil akıntı hiç bir zaman normal değil canım inşallah önemli bisey değildir ama doktoruna görüş bence
canan720_ 3 hafta önce yaptırmıştım sürekli kaşıntı var bebek sürekli toparlanıyor bnde doğuma yakın olduğu için diye düşünmüştüm @dilaradoyan
canan720_ @gizemgul_1 malesef var enfeksiyon hep vardı toz vermişlerdi onu kullandım ama kar etmedi kaşıntıdan dolayı sirke ile pansuman gibi yapıyorum çok yakıyor kaşıntıyı biraz kesiyor ama sonra tekrarlıyor
dilaradoyan canan720_ enfeksiyondan oluyo canım. Kontrol sıklığın artmıştır zaten gidince doktora söyle yine mutlaka