Ocak ayindan beri hamile kalamiyorum nisan mayis haziran klomen ve catlatma ignesi temmuz ve bu ay asilama yaptirdim tutar mi bilmiyorum ama sizce bu ay da olmazsa tekrar asilama yaptiriyim mi yoksa dinlenmem mi lazim asilama ile olmayip dogal yoldan hamile kalan var mi sag tupum tikali