Merhaba, idrar yolları enfeksiyonu için manurol(su ile karıştırmalı tek kullanımlık) ilaç verdi doktor. 6 haftalık hamileyim. İnternetten baktığımda zararlı olabilir diyor. İlaç bebeğe zararlı olur mu diye şüphe düştü içime ama içmesem de enfeksiyon zarar verir mi bilemedim. Daha önce kullanan var mı?