cansuilmezli Kızlar merhaba çatlatma iğnesi olmuştum 14. Gün 18 küsür çıkmıştı iki gün sonra da 56.8 yarın bir daha vereceğim ama nokta nokta kahverengi leke geliyor aynı zamanda çalışıyorum korkmadım değil sizce normal mi içim içini yiyor
Eyllullu cansuilmezli sorma ben de lekelenme olurken aynı korkuları yaşadım bir de çok erken dönem olduğu için insan regl mi olucam acaba filan diye kuruyor ama ben gözlerimi kapatip rahme gömüldüğünü iyice yerleştiğini hayal ediyodum biraz iyi geliyodu korkularima 🥲🥲
Eyllullu cansuilmezli insallah canım sağlıcakla al kucağına da, annelik işte ilk günden düşüyor insanin kalbine endişe ❣️
Melisssa3 Bende de olmuştu doktorum progestan fitil ve iğne verdi kullanıyorum çok şükür kesildi lekelenmem sağlıcakla kavuşalım inşallah
cansuilmezli myangelson bugün gözle görülür şekilde geldi yarına randevu aldım erkenden gidicem inşallah bişey yoktur 🥺
myangelson cansuilmezli bence acile gidin bir veya doktorunuz ozeldeyse mesaj atın ona göre yönlendirir
cansuilmezli Melisssa3 ya ben pazartesi günü gittim bişi yok dediler bugün yine geldi inşallah yerleşmedir
Melisssa3 cansuilmezli bence yerleşme benim kesenin yanında kanama alanım vardı doktorum onu attığımı söylemişti o yüzden hala hem sabah hem akşam progestan fitil kullanıyorum günde bir kerede progestan iğne oluyorum çok şükür herşey yolunda💕🙏🏻
cansuilmezli Melisssa3 maşallah bende yarın gideceğim bakalım bugün yine kan verdim çok yeni henüz kese görünmez ama en azından bişiler görebilir inşallah
cansuilmezli Melisssa3 bugün doktora gittim ultrasonda rahim duvarı kalınlaşmış dedi güzel dedi dün kan verdim 58 küsürden 159 a çıktı haftaya cuma gel keseyi görelim dedi progestan ve d vitamini verdi inşallah güzel devam eder lekenmelerin normal kırmızı ve çok olmadığı sürece bişey olmaz dedi