Kızlar yarın 33 haftaya giriyorum erken doğum riskim var serklajlı annelerdenim dün gecedendir belimde iki omuzumun ortasında üst kısımda ağrı var aşşagı doğru vuruyor gece zor uyudum sabah uyandım iyiydim şimdi yine başladı 🤦🏻♀️ acaba sancımıdır çok endişelendim psikolojikken mi bacaklarım da ağırdı 🤦🏻♀️