tazeanneee0 Kızlar yalancı sancılar ne zaman başlıyor. Yalancı sancı olup olmadığını nasıl anlarım nasıl bir sancı oluyor bu sancılar. Sizler ne yaşamıştınız. Yardımcı olabilir misiniz bana
pnar-06 tazeanneee0 35. Haftadan itibaren başlıyo tabi kişiden kişiye değişir bel ağrısı adet ağrısı oluyo geçiyo sonra
nilsumm tazeanneee0 Bende 29 haftadan itibaren başladı ama geçti şuan yok sancım falan ama önce den çok vardı şuan 31+1 haftadayım yok🫠
karamella_ @tazeanneee0 yalancı sancılarım 36 da başladı 38+3 günlüğüz hala oluyor sadece bel de refl olacakmış gibi hafif ağrın oluyor kasıklara vurmuyor Buda yalancı oluyor belden başlayıp kasıklara vurursa ağrı gerçek oluyormuş doktor öyle dedi yalancı sancı da çocuk doğuma hazırlandığı için olurmuş
tazeanneee0 karamella_ belimden böbreklerime doğru vuran bi ağrıyla kasıklarımda da adet oluyormuşum gibi ağrı var benimde
tazeanneee0 pnar-06 ben şuan 30. Haftamdayım. Özellikle 3 gündür bel ve kasık ağrısı çekiyorum. Yanında baş ağrısı da var tabi. Neden olduğunu anlayamadım. Sürekli tuvalete çıkma ihtiyacı duyuyorum kabızlıkta yok. Yalancı sancılar mı acaba diye düşündüm bende
S-nur1 Kızlar az önce post açtım bu konuyla alakalı banada yardımcı olur musunuz fikrinize ihtiyacım var
tazeanneee0 nilsumm valla ne bahane bulsam da doktora erken gitsem diye düşünüyorum şakasız 😂😂 böyle kafamda kurup duruyorum acaba bir şey oldu mu olmadı mı ne durumda diye
tazeanneee0 nilsumm bide benim erken doğum riskim var. Bebek hareketlerini eskiden daha yoğun hissederdim bi kaç gündür daha az hissediyorum. Psikolojik olarak mı oluyor anlamıyorum ya