Belki diğer attığım postlardan bilirsiniz kanamadı olan bir gebeyim 20 23 gündür yaklaşık kanamam var ilk gebeliğimi öğrenil polikinikliğe gittiğimde beta hcg değerim 26 bindi ve adet tarihini göre 8 haftalık görünen bebek 5 haftalıktı ertesi gün kanama devam etti iki gün üst üste kan verdim iki gün de 15 000 çıktı Ağustosun 9 ve 10 unda progestan yazdı acildeki nöbetçi kadın doktoru aldık kullandım ilacın etkisi gittiği gibi devam ediyor kanama kırmızı bi
Şekilde geliyor geçen hafta bir doktora gittim polikinikte ilaca devam etmemi ama bebeğin şeklinin sanki bozulmuş gibi durduğunu söyledi neyse haftaya tekrar dedi dün gittim karnımdan ultrasonla keseyi de bebeği de göremedi vajinal ultrasonla gördü yine dedi haftaya tekrar gel beta hcg değerim dün 11900 çıktı kalp atışını bir aydır dinleme ümidiyle gidiyorum ama doktor düştüyse yükselmez diyo sürekli bir olumsuz şeyler
Söylüyor kafayı yicem bir aydır hastanelerden çıkmadım nerdeyse özele mi gitsem bilemedim