Mervenin Fatma4747 canm tutanım 1 cm le 3 buçuk haftadr dayanıyorum kendini yormadğn yattığn ve ilaçlarnı aldığn sürece Allahın izniyle dayanıyor🙏🏼
Emooss Fatma4747 tatlım 22 haftadan beri benmde 26 mmdi ilaçla ve dikkat etmemle suan 34 haftaya geldik
Fatma4747 Emooss oo çok iyi canım dayandın inemi verdi prtoun sanada bide ne yaptın gelmek için bu kadar
Alp-oyku123 Emooss masallah serklaj8niz var mı? Bende 17 haftaligim benimde 2.7 di en son.neler yaptınız bu süreçte hep yattin8z mi
Sewo Emooss oo cok güzel neler yaptın hangi ilaclari kullandin canim. Benimde 24. Haftada kısalma cikti 25 deyim yat dedi ilaçlar verdi
Emooss Fatma4747 iğne vurundum bir kere progestan 200mg fitil olarak kullanıyorum rapor verdi zaten dr bana evde yattım dinlendim pek iş yapmadım zaten ağrılarım oluyodu duşta uzun süre kalmadım merdiven inip cıkmadım böyle canım. Bol bol dua et Allah yardimcimiz olsunn.
Fatma4747 Ssuuddee çok zor canım hep telaş içinde berbat bir hamilelik insan özeniyor diğer hamilelikleri
Sewo Emooss canım pruloton igne yi kac kez kullandin.progestan i günde kac kez kullandin.banada doktor rapor verdi yat dedi. Adalat ve magnezyum da yazdi
Emooss Fatma4747 benim de 4.kat ve asansor yok hic cikmadim evden kontrolden.kontrole ... Tabi bu durum cok.zor eve tikanip kalmak psikolojim.cok.bozulmustu ama iyiyim yani
Tupbebekannesi Ben 25 mm deyim 34 oldum bugün daha da rahat giderim gibi görünüyor baştan beri progestan kullanıyorum şimdi günde bir kere kullanıyorum ağır kaldirmiyorum sadece onun haricinde yavaş bı şekilde ev de dolanıyorum