Buseryilmaz temizdi ben banyoyu kullanmadım tuvaleti de enfeksiyon kaparım diye hep peçete koydum ne olursa olsun güvenemem ama hemşireler çok ilgi benim üstümü bile onlar değiştirdi kanama olduğu için sürekli bez değiştirdiler emzirmeyi gösterdiler bilmiyorum ben çok memnun kaldım doğuma girmeden çok stresliydim destek oldular doktorum da Murat hocaydı o da çok destek oldu ben memnundum her şeyden aldıkları parayı hak ediyorlar hangi doktora gidiyorsunuz