sultanserkan66 Dun aksam yaptım sonra cıkmadı dıe cok bakmadım attım koseye sabah bakım dedımde boyleydı sızce kurumamı
dilansude sultanserkan66 bende böyle yapıp kenarı atmıştım ertesi gün aynı böyleydi şimdi 21 haftalık hamileyim 😂
hzlmk17 Merhaba kızlar bende aynı şekilde dün akşam yaptım Bugün Silik çizgi var gibi kuruma mı değil mi anlamadım marka predictor 
Altin23 sultanserkan66 daha önce yaptığım gebelik testlerinde hiç kuruma çizgisiyle karşılaşmadım ama bu olmayacağı anlamına gelmiyor. O yüzden bence tekrar test yap başında dakika say telefondan için rahat etsin