Kizlar 38+5 olduk daha dogurmadim nişanim geleli 1 hafta oldu neredeyse kız çocuğu erken olur derler birde hergun doğuracağım diye uyuyor acaba gece sancım tutar mı diye uyuyorum sizce neler yapmaliyim doğumu başlatmak için durmadan ev işi görüyorum kış hazirligimi yaptım sos turşu kurutmalık ama bende tık yok 🤣🤣