1992sgirl 6.haftalara gireceğim zamanlarda sadece kese göründü bebek görünmedi hatta sekreter işleme geçiyor doktor bebek olusmayinca sekreterde aa ben hamile olarak geçtim ama kayıtlara dedi doktorda ümitsiz bir şekildeydi zaten konuşmaları zaten hamilelik gerçekleşmiş her şekilde öyle kaydetmen lazım demişti daha önce bir boş gebelik de geçirdiğim için çok fazla korktum kesin yine öyledir doktorun konuşması ve tavrına göre dedim 1 hafta sonra gittiğimde 6.haftalarin sonuna doğruydu ama bebek 5+birşey olarak göründü ve o kadar yeni oluşmuştu ki doktor kalp atışını dinletmedi sesi gelmez daha diye,ilk geçirdiğim boş gebelikte de doktor 10.haftaya kadar bekletmisti ve o zamana kadar da oluşabilir demişti