melikeyimmmmm aminn tesekkur ederim 🤎 ben dun 24+3’tum doktor yapalim dedi ac olmadigim icin dun kaldi bugun sabah erkenden geldim. Tadi konusunda internette gordugum videolar yuzunden baya korkuluydum ama bildiginiz asidi kacmis gazoz gibiydi tadi ve limon aromaliydi ☺️