zeynepsenmehel hayırlı olsun benimde kızım 2 buçuk yaşında bende yeni öğrendim hamileymişim. Ben kızım için happy kidste kullanıyorum. Happy momu bana kullandırtmıyor sayfa direk happy kidse yönlendiriyor. Hamilelik takibi yapamadım burada. Sadece foruma bakabiliyorum. Siz nasıl yaptınız acaba happy kids kullanıyor musunuz yoksa sildiniz mi o uygulamayı