Kızlar selam 32+3 olduk bugün bebeğim normalde öyle çok aman aman hareket eden bir bebek değil doktor kontrolünde 10 gün önde gidiyo ama herşey normal dün geceden beri hareketlerinde azalma var doktora nedenini sorduğumda genelde uyuduklarını söylemişti sizde durumlar nasıl çok minik minik kıpırtı halinde hareket ediyo sanki bazende hiç etmiyo normal mi