Sevdaeslem Ben devlet hastanesinde doğum yapıcam ama odaya erkek alınması yasakmış benım yanımda da bırtek kocam var onuda almasalar ne yapacağımı bilmiyorum doğum yapıpta bu durumla karşılaşan oldumu yada özel oda tutabılıyor muyuz
ebobel Sevdaeslem 2019 senesinde doğum yaptım ben çok memnun kalmıştım iki arkadaşım doğum yapmıştı bu ay içinde ikisi de memnun kalmadı hatta birisinin bebeğin bağırsakları galiba dışardaymış onu bile fark etmemiş doktor doğumdan sonra yoğun bakıma alındı bebek öyle söylediler tam detaylı bilmiyorum görümcem yeni doğurdu bunları duyunca Tekirdağ’a gitti orda doğum yaptı memnun kaldı ordan da
urasserife deletedmom43191 bende şuan devlet takipliyim doğum yapanlar memnun kaldımı ebelerden vs diye merak ediyorum bende
urasserife ebobel ay çok geçmiş olsun hay Allah ya böyle kötü tecrübeler duyunca da insan hemen korkuyor 😢
ebobel urasserife evet öyle sizde gittiğiniz doktoru araştırıp öyle gidin kafanız rahat olur bi avazda doğurun inşallah ❤️