Gozde42 12 haftalik olmaniz lazim en az. çarşamba günü hariç haftanın her gunu gidilebilir. Sabah 8 de orada olun sıramatik var zaten hemen önünde. Oradan sıra alıp bekliyorsunuz doktor 10 gibi geliyor size bi kaç soru sorup kan almaya yönlendiriyor. Kan verdikten sonra tüpü size veriyorlar. genetik ana bilim dalı var yan binada oraya teslim edip 20 30 dk bekliyorsunuz. Bir makinaya mi ne sokuyorlarmis kanı. Daha sonra işiniz bitiyor. Biz sabah 8 de gittigimiz icin 11 de isimiz bitmisti. 4 5 hafta diyorlar sonuc icin. Ama ben 15 ağustosta verdim. 28 ağustosta çıktı sonuçlar. Pazartesi gidip almayı planlıyorum bakalım.