minikturtam1 canım korkutma kendini şöyle bir fark var normalde bakılan kan gazı atardamardan alınmalı, chatgbt atardamara yani vücudumuzdan oksijeni bol temiz kana göre değerlendirmiş ama senin kanın koldan alınmış yani venöz kana bakılmış bu da demek oluyor ki kirli kana göre oksijeni değerlendirmek lazım, doktorun ona göre değerlendirmiş. Kirli kanın oksijen değerinin düşük çıkması normal yani. Her şey yolunda sen hiç kalbini sıkma❣️ Atardamardan neden alınmamış dersen o kadarına gerek yok çünkü o daha sancılı bir yöntem genelde yoğun bakımda dikkat edilir bunun ayrımına.