İkizlerimi 20 haftalıkken suları bitti diye kaybettim zaten sürekli kanamam vardı çok şiddetliydi doğumdan sonra normale dönmüştü kanamam ama bugün 2 hafta oldu bebeklerimi kaybedeli kanamam çok şiddetlendi parça parça ciğer gibi kan fıhtıları da düşüyor normal kanama da arttı direk boşalıyor hamilelikte olan kanamanın sebebini çözememiştik böyle bişey yaşayan varmı çok korkuyorum acaba rahmime mi zarar gelmiş