zynpknt dogaaan kız boşver napcan alıp ben 3 kilo aldım bebek 3.100 doğdu gayet de sağlıklı sanki 30 kilo alsan 30 kilo mu doğcak bebek 😂 gelişimi iyiyse hiç almaya çalışma bencee
ceydali 65 ile hamile kaldım ilk haftalar 67 oldum. Şuan 12 haftalığım şimdi zayıflamışım anlamadığım şekilde bu sabah 65.85 çıktım. Kusma falan hiç yaşamadım sağlıksız bir durum mu acaba
Buket_dadassss ceydali yok kız ne alaka ben 67le kaldım 59düştüm durduk yere daha yeni yeni toparlanıyorum 61olmuşum bebiş 18+6oldu Hic sıkma o güzel canını allahın izniyle birşey olmaz ki birşey olsa hisedersin zaten prensesim
Buket_dadassss Nurgul1010 maşallah gayet iyi ilerliyorsunuz rabim sag salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 🌸🩷🩵
Buket_dadassss Gullu1094 vay süper maşallah cok güzel ilerliyorsunuz rabim sag salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Gullu1094 Buket_dadassss kilomu pek dert etmiyorum stn kilo almakta istiyordum iyi oldu amin cümlemizin evlatlarını inşallah 🩷
Buket_dadassss egeansea hic birşey olmaz ödem dir ozamanla atarsın dogumdan sonra hic merak etme prensesim allahın izniyle bi sag salim kucagımıza alalım da gerisi hal olur ya
Buket_dadassss BaharU kız kafayımı yedin sen ay allahım ya 5kilonun lafınımı ediyon ödemdir osıkma canını maşallah yarı yola gelmişsin bu saaten sonra dikat edersin gerisi mühim deil dogumdan sonra zaten bebişin kilosudur eşidir suyudur vs derken veriyoz bi okadar😁 sıkma o güzel canını
Buket_dadassss Hashasim2020 maşallah süper ilerleme rabim sag salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Buket_dadassss forumgurmesi 😁napıyon yiğip icmiyonmu sennn yia tarif ver cabuk ssjsjsj MAŞALLAH rabim sag salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Buket_dadassss Nur482482 yerine göre iyi yerine göre kötü aslında saglıksız beslenirsen bebiş hic bir kilo olmaz üstüne sen kilo alırsın ama saglıklı beslenirsen kilon cogunlukla fazla artmaz ve bebişi besler ona kilo aldırırsın sana bi tavsiye abur cubur azz tüket ve gece acıkınca meyve ye aclıgı bastır efsane iyi geliyor
Buket_dadassss dogaaan allah allah ben 67den 59düştüm daha yeni yeni toparlanıyorum 61olmuşum doktor henüz birşey demedi bana 18+6yım bende 😊bebişim197gramdı en son öyle dedi doktor 17fattasının başında🤭
Buket_dadassss ogretmenannecik ahahah süper sin ya en iyisini yapıyorsun vallah zamanla alınırda verilirde bebişler iyi olsunda aman gerisinin bi önemi yok nasılsa😊🌸
Buket_dadassss aybalasmom allahım duy gör nolur hedeflediğim kilo ay inşallah bende o kilolarda sabit kalırım en fazla 65olayım başkada olmuyayım tırsıyorum şuanda 67kilodan 59düştüm hamileligimin başında zayıfladım😁şuanda bebiş18+6oldu61kilo olmuşum aklım cıkıyoreee aman saglıklı olsunda veririz herhal🤣🤣🤣🤭
aybalasmom Buket_dadassss yaa bebiş sağlıklı olsun her türlü veririz zaten peşlerinde koşturmaktan ahahdhdh. Siz de verebiliyorsunuz 67 den 59 a düşmek de ciddi bi kilo verme yani. Vücudunuz kilo vermeye de yatkın demek ki. Hem doğumda zaten çoğu gidecek gerisini de diyet spor bebek peşinde koşma hallederiz 🤭🤭
Buket_dadassss zynpknt sen şaka yapıyorsun… MAŞALLAH MAŞALLAH bacım bebiş kac kilo dogdiiii gurban olam tarif ver hele🤣🤣 Rabim hayırlı evlat eylesin inşallah kaderi güzel olsun bebişin
zynpknt Buket_dadassss hepsinin inşallahh allah razı olsun 🌸 3090 doğdu😂 valla bende anlamadım bide riskliydim 20 den 37 ye kadar hiç kalkmadan yattım ama aAllahın lütfu oldu bana buna rağmen almamak😂😂
Buket_dadassss Kelebek671 yia ama sıkma güzel annemiz o tatlı canını kilo nedirki ya alınırda verilirde aman dert etmeyin kendinize vallah yeterki evlatlar saglıklı olsun alınırda verilirde dert deil o ya inan ki hic kafana deymez rabim tez zamanda sağlıklı bir şekilde kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
Nurgul1010 Buket_dadassss tesekkur ederım bnm gebelıklerım boyle oluyor kızımdada aynıydı 82hamıle kalıp 83 le dogum yapdım. Dogumdan 5gun sonra 72 kıloydum herkesın ısteyıpde ulasamadıgı gebelıgı yasıyorum 😂