Annesii66 Ben 20+2 deyim aşırı korku heyecan panik stres sevinç hepsi var ama 20. Haftanın en güzel yanı hareketlerini hissetmek maşallah 🧿 dilerim ki isteyen herkes yaşasın bu duyguyu 🥹🙏❤️
Buket_dadassss Annesii66 ay amin inşallah 18+2deyim yeni yeni küçücük ufak bir şeyler hisediyorum ikinci gebeligim aşırı heycan stres var 🤣🥹allahım isteyen herkeze nasip eylesin inşallah 🤗🙏
dedimolabilirrr Annesii66 aminnn inşallahhh💕 Haftadan bilmiyorum kas seğirmelerim geldi özellikle bacak istemsiz seğiriyor 😏 bel bacak ağrısı ekstra zaten var Bir de güzel kuzum tekmeliyor bin şükür her halimize
Annesii66 buse2507 ayyy hiç geçmedi o bende ilk kızımda da mide mi söküp atmak istiyordum ikinci daha beter midem 🥹🤦🏻♀️
Annesii66 Buket_dadassss ikinci gebelik heyecanı bambaşka oluyormuş özlediğin bütün hisleri tekrardan hissetmek🥹🫶🏻💜
dedimolabilirrr Annesii66 ayy neden ki acaba doktoruma soracağım magnezyum vs demişler ama kullanıyorum inşallah zararsız birşeydir 🥲
nilsumm Annesii66 Evet azz kaldı sezeryan olacak ama haftaya salıda sezeryana alınabilirim çok korkuyorum 🥹
Annesii66 buse2507 ya benim mide yanması da oluyor ama sanki midem de bir yerleri birşey kazıyor gibi de sürekli dizinde öyle mi
Annesii66 dedimolabilirrr evet tamamen magnezyum dan oluyormuş canım her gün sade soda içiyorum ben iyi geliyor
nilsumm buse2507 Askım kan şekerim açlık tokluk çok yüksek çıktı kaç gündür ölçüyorum sağlık ocağında birde bebişin suyu çok çok fazla haftaya salı tekrar gideceğim dua edin canım doktor ya diyet verecek yada sezeryana alacağım bebeği de küveze koyacağım dedi birde bebeğim 1 hafta önden gidiyor 30 haftamda doktora gittim doktor 31 haftalık 1900 gr dedi şuan 32 haftalık olmam gerekiyor doktora göre sanırım çok korkuyorum erken doğum yapmak istemiyorum @Annesii66
Annesii66 ErsBegAs elendin aşkooo🤣🤣 darısı bize tabi ikinci benim 🥹 sağlıkla büyüsün inşallah bebişin🫶🏻
dedimolabilirrr Annesii66 ayy bende özellikle avova markasının madem suyuna taktım bu aralar çok güzel tavsiye ederim 😅 ilaç olarakta magosit kullanıyorum ama düzenli değil işte asla düzenli ilaç kullanma huyum yok ya oğlumda da böyleydim doğumdan sonra ne saç ne diş kalmıyor hala akıllanmadım😂😂