birannew 38+4 gebeyim adet sancım ve vajinal batma var ciddi karın sertleşmesi vb herşey var bebeğim içeride rahat ne yapabilirim doğum başlaması için 🥹🥲🥲
seymaseda birannew 38+1 bugün benimde sabah hareketler azdı akşam çok sertleşme var cuma günü kontrolüm var hareket takip ediyorum bel sırt ağrısı da var bende ya
birannew seymaseda Bnnde aynı ama gelse hayırlı bir şekilde en azından normal diyip geçeriz hem ağrı hem sezeryan zor olacak doktor herşeye normal diyor 😂🥲
oxytocin Aramızda 6 gün varmış hepimiz aşağı yukarı aynı durumdayız 🥲 ben pilates topunda yapılacak egzersizleri ve activating labor egzersizlerini yapıyorum youtubedan bakabilirsiniz