Demetgk canım bende de ayrıntılı da cıkmıstı sol böbreginde biraz daha büyüklük var demisti bugun diger kontrolume gittik 27+6 haftalıgız öncekine göre biraz daha büyüme olmus ama doktor sorun yok izlemeye devam edicez dedi suan istesek de müdehale edemeyiz dedi dogumdan sonra yine kontrol altında olucak eger cok asırı bi büyüme olursa tedaviye gidilir dedi .suan asırı bi büyüme yok sağ böbrege göre bi kaç milim büyük dedi .üstüne basa basa soyledi suan bebege müdahale edemeyiz hemen alalım da diyemeyiz cok erken dedi 🤷♀️Bir de erkek bebek de bu durum cok gözleniyormus sizlerin cinsiyet ne ?