ikinci-bahar25 emin olun kimse böyle bir şeyin derdine düşmüyor direk çöpe atıyorduk, hala da atıyorlar 😅 bu söylenti nasıl ve nereden yayıldı ben çok şaşkınlıkla okuyorum her gördüğümde. Bizzat doğumlarda bulundum hem normal hem sezaryen 7 sene boyunca. Hiçbir hastanın plesentasını özellikle ayırmadık hep çöpe attık. Zaten göbekten kesilince ölmeye başlıyor o doku. Dakikalar içerisinde ölüyor ve kendi kendine parçalanıyor. İnanın çöpü de rezil kokuyor ve karışık tıbbi atıklarla gidiyor. 4 farklı hastanede çalıştım istanbulda, hepsinde de aynı şekilde atıyorduk