Bebissever
Korkma utanma canım ben hep erkek doktora gittim iki bebeğimi de doğurdum. Çoğunlukla adamlar alttan muayene ederken bile yüzüne bakmıyolar işleri o elini uzatıyo ölçüyo kalk diyo o kadar.
Hatta ben doğum yaptığımda erkek doktor vardı iki tane. Biri sürekli elimi tuttu cesaretlendirmek için, biri de sık sık alttan muayene etti. O an herkes işine odaklıydı. Ben de doğuma tabi. Yüzeysel düşün bir an önce sağlıkla doğurmaya bak❤️