7+3 hamileyim genel olarak kasıklarım karnım belim göğsüm devamlı olarak ağrıyor normalmidir aranızda benim gibi olan var mı bulantım falan yok bebişi kalp atışını gördük ister istemez tedirgin oluyorum en son doktora 6+2 gittim normal ağrılar demişti ama en azından ben gibi olanlar varsa rahatlarım pazartesi günü tekrar gidicem 8 haftalık oluyoruz