Merhaba efendim denilen hıc bir şeye kulak asmayın öncelikle 😊ben de sezaryan oldum ilk doğumum da fakat hiç korktuğum gıbı olmadi şükür çok güzel ilerledi her şey amelıyat sonrası ağrılar oldu elbette ama oda normal orda da kesınlıkle destek şart çünkü dıkıslerden dolayı hareketler kısıtlı oluyor zorlamamak lazım daha erken toparlanabilmek adına umarım saglıcakla kucağınıza alırsınız bebegınızı🤲