Mide yanmam oluyordu ilk başlarda süt ve tahin iyi geliyordu 25+6 haftalığım son günlerde mide yanmam fazlalaştı ne tahin ne de süt işe yaramıyor artık bende farklı yöntemlere başladım her mide yanmamda çiğ badem tüketince geçtiğini farkettim sizde en azından bi deneyin derim