Kızlar gebelık planlıyoruz ama en son kistim patlamıştı karnımda sıvı soluydu bu seferde karnım aşırı sert özellikle geceleri neden gebelık testide daha yapmadım beklemedeyim ? Birşeyde kullanamıyorum fikri olan var mı bu arada troid rahatsızlığımda var ama onceleri olmuyordu bu ay böyle oldu ?