seymaaygunsafca Arkadaslar 10 haftalik hamileyim Sanko hastanesinde Ali İrfan Güzele giden varmi acaba doktorumu degistirecegim
Nermin27 seymaaygunsafca ben gidiyorum canım. Şuan 33 haftalık olduk . Ben 24. Haftada başladım kendisine. İlgisi ve takibi çok iyi ilgili ve güleryüzlü bir dr.
Sengul Merhaba kızlar cinsiyeti ne zaman öğrendiniz bende Ali beye gidiyorum 14+2 haftadayım bi kaç gün sonra gideceğim. Öğrenebilir miyim acaba.
Nermin27 Sengul canım ben 12 . Haftada öğrendim cinsiyetini. O zaman başka dr gidiyordum . Ali beye 24. Haftada başladım o da diğerinin aynısını söyledi.