Kızlar merhaba 😃 geçen hafta pazartesi doktora gittim rahim kalınlaşması var dedi beta baktı herhangi bir şey yoktu.protestoron bakalım dedi sonra Bu ay yumurtlama olmamış dedi. Üzülerek eve döndüm 🥹
Bu pazartesi adet olmam gerekiyordu şuan 3.gün gecikmem var kan verdim dün bir şey çıkmadı hiç böyle gecikme yaşamazdım hayatımda ilk bu durum acaba hamile olabilir miyim ümitlenmek pek istemiyorum ama içimdeki kelebekler uçuşuyor şimdiden böyle bir durum yaşayıp hamile kalan oldu mu cevaplarsanız çok mutlu olurum