Zynpgkcy9 ya ben birşey diyeyim mi yemin ediyorum etrafımda kendi akraba çevremde bunların hiçbirini bilmeyenler bile var çok da kasmamak lazım ya. Evet sola yatsan daha iyi ama sürekli şaşmadan sola yat diye birşey yok. Ya ben hamileyken aylarca hastanede yattım o kadar doktorla görüştüm ki bebeğimde gelişim geriliği vardı hiçbirisi bana sola doğru yat demedi. Yani hastane ortamında sag da sol da uyuyordum yani😅