Kızlar ben e devletten başvuru yapıyorum ama 300 tl gibi birşey yazıyordu 5 bin tl diye duydum ama yapamıyorum bilgisi olan var mı, birde şu özel Hastaneden parayı geri alma mevzusu var ben baktım sgkya 4500 ödemişler ben 45 bin tl ödeme yaptım hastaneye o nasıl oluyor.