Lovebaby27 bir kaç gün test ile takip et, çok yalancı pozitif çıkıyor ben çok yaşadım, ve hemen hemen bütün markaları kullandım illaki hepsinde yalancı pozitif olma ihtimali var, benim de 11+6 bugün tarama testleri izi yaptırdık sonuçlarınızı bekliyorum 10 güne anca çıkar dediler, hamile kaldığımda inanamadım 2 gün testle takip ettim öyle gittim kan verdim brta 157 ile öğrenmiştim adetime daha 1 hafta fln vardı, bunu seni üzmek için yazmadım bu arada, inşallah gebelik vardır ama ihtimali düşün öyle mutlu ol, ben çok umutlanıp hüsarana uğradım sen aynı duruma düşme