Safinaz Merhabaa Sevgili hamiş kardeşlerim ben ilk defa yazıyorum forma bugün ellerim ve kollarımdaki kaşıntı için doktoruma gittim idrar kan tahlili ve ultrason tetkikleri yapıldı Bana sıvıda azalma var dedi erken doğum riski dedi tüm motivem moralm yerle biroldu çok üzüldüm ağladım korktum 🥺 buarada 24+5 günlük hamileyim acaba başına böyle birşey gelen var mı ilerleyen dönemlerde düzelir mi sıvının azalması üstelikte çok erken Aylarda azalması anneye bebeğe zarar verir mi bebeğim erken doğarsa ölür mü 😔
GozdeCemre Safinaz canım geçen arkadaşın bir Tanesi yazmıştı suyum az 1 hafta havuç suyu içtim Düzeldi Diye deneyebilirsin bence Korkma 500 gr bile doğup yaşayan bebekler var rabbim kolaylık versin
Anneballari58 Safinaz havuç suyu maden suyu iç ayakta çok kalma yorulma canım bsy olmas düzelir inşallah
Gzmerdm Safinaz canım benım oncelıkle moralını sakın bozma iyi ol.tam senın haftandayken banada muaynede suyum azaldıgını soyledı doktor hemde sınırın öok altındaydı.üç günde bır yakın takıbe aldı once göbekten kendıme yaptıgım hergun kan sulandırıcı ıgne verdı yukselmedı sonrasında seruma başladı hergun üç lt serum aldım suyu yukseltmek için.en son doktora gıtmeden oncekı üç gun havuc suyu içtım bır bardak hergun sukurler olsunkı yukseldı suan 27 haftalık olduk persembe gunu tekrar gidicem düşme varmı dıye bakıcak.serumu bitirdi ama hergun iğneye devam.sana tavsıyelerım dinlen kendını yorma terleme su,ayran,hergun bır soda iç onun dısında şeker problemın yoksa havuc suyunu dene.düzelir allahın izniyle.benıde oyle korkuttu 28 ci haftayı bulakım cıger gelıstırıcıye başkıcam dedi erken dogum riskınden dolayı.ama doktoruma sordugumda bebek gayet saglıklı ve saglıklıda olur bu durumda anne bebegı son haftaya kadar tasıyamıyo sadece erken dogum olur dedı.
Yasemincifci Safinaz canım doktorunda söylemiştir bol bol su tüket havuc suyunu içmezsen havucun kendisini ye düzeliyor havuc suyunuda 1 hafta deniyceksin sonra normale dönüyor
Safinaz Gzmerdm 🙏mesajınız için çok teşekkür ederim inanın içimi rahatlattınız 😘 rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallahh sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin
Mom534545 Safinaz ve Safinaz bende geçen acile gittiğimde doktor dedi suyu azalmş su gelmediğine eminmisin dedi eminim gelmedi dedim kötü mü dedim sınïrrda dedi yani bilemiom kendi doktoruma gittiğimde öğrenirim anca haftaya
SeherNilgnBakrc Safinaz 32.haftamda suyum sınırın altına düşmüştü doktorum sola yat dinlen dedi şansıma işten çıkmıştım bende bol bol dinlendim başka birşey yapmana gerek yok dedi ama burada okuduğuma göre maden suyu normal su ve havuç suyu tüketimi yardımcı oluyormuş ben Birsel havuç suyunu yapamadım diğerlerini zaten normaldede içiyordum 36.haftamda normale döndü 40.da Doğum yaptım stres yapma yat dinlen bu arada 30.haftada aynı sebepten Doğum yapan arkadaşımın bebeği sapasağlam maşşallah kötü düşünme
Safinaz SeherNilgnBakrc teşekkür ederim inşallahh bizede bişi olmas rabbim hiçbir anneyi evlatsız hiçbir bebeğide annesiz bırakmasın
nurcakir58 Safinaz 25 haftaligim sorunlu gebelugim var suyum az su aldirdim kordondan kanda bisey cikmadi suyum az oldugundan icerde olebilir dedi nasil bi duygu biliyorum hareket etmedigi zaman öldumu diyorum 3litre su iciyorum zemzem iciyorum havuc suyu iciyirum her gun takdir allahdan caresizim
Safinaz nurcakir58 rabbim yaşatmasın inşallah sizede bebeğinizede şifa versin 🙏 sizde üzülmeyin bol dua edin psikolojisi eminim ki çok ağır ama rabbim çok büyük güzel düşünelim güzel olsun inşallahh
Hemebehemgebe Merhaba ben Kanuni’de ebeyim İstanbul’un çok meşhur hastanelerinden ve haftamız aynı bende 24+6yım bugün. Bana da detaylı da suyun az olduğunu ve sıkı takip edilmesini gerektiğini suyumun bittiğinde hemen Doğuma alınmam gerektiği söylendi. Ben her hafta kontrol ettirdim yaklaşık 3 hafta oldu. Bugün İsmail hoca ile görüştüm bu durumu kendisi Prof. Yine ülkenin sayılı doktorlarından sakın üzülme yıpratma kendini dedi. Önemli olan bebeğin sağlığı ve hareketleri eğer bebeğin hareketliyse gerisi hiç önemli değil. Ben hocayla konuştuktan sonra ciddi anlamda rahatladım. Sana da tavsiye ederim daha oligo tanısı koyulması için erken Doğum denilmesi için çok çok erken. Gönlünü ferah tut bol sıvı al. 3lt altına inmemeye çalış😊 ne zaman istersen yazabilirsin bana
Safinaz Hemebehemgebe çok çok teşekkür ederim 🙏inanın içimi rahatlattınz Sabahtan beri düşünmekden beynim ağrıyodu inşallahh düzelir rabbim herkese sağlık versin kızımıda bana bağışlasın ilk hamileliğim oldukça tecrübesiz ve bilgisizm
Safinaz Hemebehemgebe merhaba canm ben bir hafta evde istirahat ettim hiçbir şey yapmadm bol bol sıvı tüketimi maden suyu havuç suyu hepsini hergün içtim şimdi kontrol için tekrar hastaneye geldim ve yine aynı sonuç suyun çok az dedi 😔 perinotoloji varmş oraya yönlendirdi şimdi bu bölümde detaylı inceleme yapılacakmış benim 2 li 3 lü taramalarım normaldi şeker yüklemesindede bişi çıkmadı turnusol kağıdındada sıkıntı yok bebeğimdede şimdilik bir sıkıntı yokmuş ama suyun çok az dedi Düzelir diye sabah akşam suyla yattım kalktım 😢 ama çok canım sıkıldı üzüldüm nolur hamile kardeşlerim dua edin rabbim bi bedende iki kalp taşıyanın duasını kabul edermiş beni kızımdan ayırmasın 😔 annemi çok küçük yaşta kaybettim şimdi onun ismini koyucaktım kızıma 😢 neyse uzun yazdım kusura bakma sende durumlar nasıl bir gelişme varmı bundan sonraki süreç nasıl ilerlicek erken doğum olursa ölür mü yada benim yapabileceğim başka hiçbir şey yokmu böyle bi durumla karşılalan olmadı mı hiç daha kızım 25+4 günlük
Sewo Hemebehemgebe Allah sifa versin canim. Bende bir soru sorayim sizi bulmusken. Rahim agzi kısalığı var denildi heyet raporu aldim yatıyorum. Nst den sanci cikmadi acilmada yok cok şükür. Rahim agzi kısalığı nasil duzelir. Kesin erken dogum mu yapıyor bu durumda olanlar. 26 haftaligim. Ciger gelistirici vuruldum 24. Haftada tanı konuldu. 5 gunde bir pruloton igne vuruyorum gunde bir 200 mg progestan fitil alıyorum
Hemebehemgebe Safinaz o kadar iyi anlıyorum ki seni. Bende meslekte olsam da gebelik çok başka duygu. Bende çok eziyet ettim kendime. Aklım sürekli kızımda niye hareket etmedi diye ama büyüdükçe annesini yalnız bırakmadı kızım. Nolur önce bebeğinin sağlığı iyiyse gerisi hiç önemli değil. Biraz da tevekkül etmek gerekir akışına bırak tadını çıkar 😊
hamzayonca01 Canım benimde 20.haftamda suyum azdı havuç suyu içtim sonraki kontrolümde doktor suyun normal artık dedi şimdi 33.haftadayız sağlıkla gelsin insaAllah