2bebekannesi25 Kızlar 6+1 hamileyim kese var bebek yok dedı doktor bebek kendini gösterir mı ılerleyen gunlerde başına gelen var mı ve benim lekelerım Dr var kahverengi ve kırmızı
zuk 2bebekannesi25 Aynısı başıma geldi kese vardı bebek yoktu geç yumurtlama olmuş Dr. Hazırlıkli gel demişti ben kürtaj düşüncesi ile gidip kalp atışı duydum inşallah sizinde duyulur
ozlemcingi18 5 haftalıkken benimde öyleydi şimdi 7 haftalığız ve kalp atışını ve bebişi gördük korkma sende görürsün inşallah bebek görünmüyor o haftalarda küçük olduğu için