Merhaba arkadaslar ben 7+1 hamileyim doktora gittim kan idrar testi yaptı sordum sonuclar nasıl diye hiç söylemedi bana idrar yollarında enfeksiyon var falan diye ama antibiyotik yazmış eczaneye gidnce ögrendm ne için yazdığını bu arada idrar yolları enfeksiyonunun hiçbi belirtisi yoktu bende biraz araştırdım önce içmek istemedim antibiyotik cok küçük olduğu için bebek sonra içmeye karar verdim 3 gündür içiyorum afedersiniz ama akıntı rahmimde acı falan hissediyorum normal mi bunlar bu arada sonucunda fotoğrafını ekliyorum [url=
https://hizliresim.com/OvNojn][img]
https://i.hizliresim.com/OvNojn.jpg[/img][/url]
İlacı kullanmadan önce bunlar yoktu çünkü sanki ilacı kullandıktan sonra enfeksiyon olmuş gibi hissediyorum desem yeridr 😂 bide bol su içerim günde mutlaka 3 litre su içerim temizligimede cok dikkat ederim hamilelikten olsa gerek bu enfeksiyon 🙄